Bestellen

Bestellen bij Geur&Kleur

Heb je het artikel naar keuze gevonden? Let op: sommige artikelen zijn niet in de winkel te verkrijgen, alleen online. Bestellen via onze webshop doe je zo:

Artikel(en) in winkelwagentje leggen

Zoek het artikel dat je wil kopen en leg het in je winkelmandje. Je kunt daarna verder winkelen, maar je kunt ook je winkelmand bekijken of direct afrekenen. Log, indien nodig, in op je account. Als je er nog geen hebt, kun je er tijdens de bestelling een aanmaken. Als je een account hebt dan je “sparen voor garen”.
Let op: in onze webshop is de voorraad van producten niet altijd correct. Wil je zeker weten of je product wat je besteld op voorraad is, bel of mail ons! We zullen wachten met het versturen tot alle bestelde producten bij ons binnen is.

Producten verwijderen

Je kunt ook producten verwijderen uit het winkelwagentje. Dit doe je door naar het winkelmandje te gaan en op het ‘X’ te klikken rechts van het aantal.

Kortingscode

Wanneer je een kortingscode hebt kun je hiervan gebruikmaken door, in het winkelmandje, de code hiervan in te voeren in het veld “Kortingscode”. Daarna druk je op het pijltje wat in het zelfde vak staat. De korting wordt verrekend. 

Cadeaubon

Heb je een cadeaubon van Geur&Kleur? Deze kun je zowel digitaal als in onze winkel besteden. Op de bon staat een code, deze kun je invoeren n het veld “Kortingscode”. Het te besteden bedrag wordt dan automatisch afgetrokken van het bestelbedrag.

Besteed je de cadeaubon liever uit in onze winkel? Dan kun je hem bij de kassa afgeven en dan verrekenen wij het met je aankoop.

Aantallen wijzigen

Indien je het aantal van een te bestellen product wilt wijzigen ga je naar je winkelmandje en verander je het aantal dat staat weergegeven, door het aantal dat je wilt bestellen. Daarna klik je op de “winkelmand bijwerken” onderaan de winkelmand. Nu is je winkelmand gewijzigd in de door jouw veranderde aantallen. 

Gegevens invoeren en bestelling controleren

Bij winkelmand-totalen zie je het subtotaal van je bestelling met daaronder de verzendopties. Kies hier voor “ophalen” of “verzenden”. Voer je postcode en woonplaats in en klik op “bijwerken.”. Vervolgens klik je op de zwarte knop “Doorgaan met afrekenen”.

Voer je adresgegevens in bij factuurgegevens. Wanneer je een account hebt zullen deze gegevens automatisch worden ingevuld. Je kunt eventueel ook een ander bezorgadres invullen.

Je kunt je hier ook aanmelden voor onze nieuwsbrief en blijft op de hoogte!

Betalen en afronden

Kies hoe je wilt betalen. Je kunt betalen met iDEAL, Maestro, Bancontant en PayPal. Klik op ‘Ga verder met betalen’ om je bestelling af te ronden en je betaalt meteen in de veilige omgeving van je bank. Nadat de bestelling geplaatst is en de betaling in goede orde is ontvangen, ontvang je op het opgegeven e-mailadres binnen enkele minuten een bevestiging van je bestelling.

Let op: sluit na het afronden van je bestelling niet gelijk je internetpagina. Ook als je via iDEAL of PayPal betaalt is het van belang dat je terugkeert naar de website van Geur&Kleur en dit venster niet onmiddellijk sluit. Dit in verband met het goed verwerken van je bestelling door de webwinkel!

Pakket niet ontvangen ivm een verkeerd ingevuld adres

Adresgegevens dienen juist ingevuld te worden. U ontvangt na het plaatsen van de bestelling gelijk een email waarin u uw gegevens kunt controleren en zo nodig kunt aanpassen. De adresgegevens worden aan de hand van de door u ingevulde postcode met huisnummer verstuurd. Zodra u bericht heeft ontvangen dat de bestelling is verstuurd kunnen we deze gegevens niet meer wijzigen. Pakketten met een onjuist adres komen binnen een aantal dagen bij ons retour, samen met een rekening van het retour zenden. (€. 10,30 per pakket).

Voor adressen in het buitenland gelden andere tarieven. De kosten om het pakket opnieuw te verzenden naar het juiste adres bedragen €4,99 + de retourkosten van het pakket. Wilt u de bestelling laten annuleren, dan is dat ook mogelijk. De retourkosten worden dan in mindering gebracht op het door u te ontvangen bedrag. 

Beschadigd of verkeerd product

Controleer direct na ontvangst van de bestelling of deze compleet en onbeschadigd is.  Als dit niet zo is, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op om dit te melden. De  artikelen worden dan indien nodig door ons vervangen of vergoed.

Veel plezier met je aankoop!